S2, A2: Wanneer Burt ontdekt dat Sabrina de dochter van zijn rijke cliënt is, vertelt hij de familie over haar geheim. Ze schaamt zich voor de rijkdom van haar familie en stelt de familie Chance met tegenzin voor aan haar vader Cap (gastacteur Stephen Root). Ondertussen besluit Jimmy dat Hope rijke vrienden moet hebben en smeekt hij Sabrina om hem mee te nemen naar het feestje van zijn zus, waar Sabrina's onzekerheden duidelijk worden. Met gastacteur Eddie Steeples.