S2, A20: Wanneer Jimmy erachter komt dat Sabrina een nieuwe, aantrekkelijke studiepartner heeft (gastacteur Travis Van Winkle), overtuigt Virginia hem ervan dat ze meer doen dan alleen studeren. Ondertussen raakt Burt geobsedeerd door een muurbeeld.