Mysteries Unearthed With Danny Trejo Sacred Discoveries
S1, A5: Van religieuze teksten begraven in Egypte, tot culturele relikwieën gevonden in zee, of zelfs een angstaanjagende toren van schedels verborgen onder de aarde, deze verloren artefacten veranderen wat wij dachten te weten over heilige overtuigingen.