S1, A1: Tijdens een feestje bij Dave wordt Jemaine halsoverkop verliefd op Sally. Later die avond ontdekt hij echter dat ze lange tijd iets had met Bret. Murray, hun manager, wil dat ze zich concentreren op hun carriere.