S1, A2: Navigeer een mangrove in Borneo met de zoutwaterkrokodil, die perfect aangepast is voor het leven tussen de waterige wortels. Ontdek hoe dit reptiel de omgeving gebruikt om de temperatuur te reguleren en waarom zijn geduld hem een superjager maakt.