Smallville Salvation
S9, A22: Nadat Zod zijn leger op de wereld heeft losgelaten, roept Chloe versterking in. Alleen Clark heeft echter de kracht om hem te stoppen. Zod vertelt Lois dat hij The Blur is en vraagt haar om Clark te verraden.