Save My Love
S2, A7: Terwijl een humeurige federale rechter (gastspeler Stephen Root) een controversiële zaak van een kolenbedrijf hoort, maakt een FBI-onderzoek het lastig voor Raylan (Timothy Olyphant) om het geld terug te leggen dat Winona (Natalie Zea) heeft gestolen uit een bewijskluis. Terwijl Raylan en Winona het willen terugleggen voor de vermissing wordt ontdekt, huurt een baas van een kolenbedrijf Boyd...