Savior
S9, A1: Clark is klaar om aan zijn training te beginnen, maar hij wordt teruggestuurd naar Metropolis om eerst zijn banden met Lois te verbreken. BRIAN AUSTIN GREEN speelt een nieuwe verslaggever met een wrok tegen The Blur.