How to Get Away with Murder Say Goodbye
S6, A1: Annalise worstelt met de impact van de verdwijning van Laurel en Christopher op iedereen. Oliver, Frank en Bonnie zijn het oneens over de mogelijke redenen achter Laurels verdwijning. Tegan probeert om te gaan met de gevolgen van Emmetts vergiftiging.