S3, A4: Terwijl Pope & Associates nog steeds moeite heeft cliënten te vinden, besluit het team een vreemdgaande senator te helpen die het leuk vindt om foto's te maken van zijn minder bekende lichaamsdelen. Ondertussen raakt Mellie betrokken in haar eigen schandaal met het Democratische congreslid Josephine Marcus.