Say Hello, Wave Goodbye
S1, A17: De Johnsons verwelkomen een nieuw Afro-Amerikaans gezin in hun overwegend witte wijk; Santamonica kan niet opschieten met de dochter van de nieuwe buurvrouw, totdat ze haar het achterste van haar tong laat zien.