Entourage Scared Straight
S6, A11: Eric bezoekt zijn arts nadat hij onheilspellend nieuws van Drama heeft gekregen over zijn laatste affaire. Ari onderzoekt Terrance nadat hij onverwachts aanbiedt om zijn aandeel in zijn agentschap aan Ari te verkopen.