Scars and Souvenirs
S3, A18: De strijd om een nieuwe chef wordt feller als een nieuwe kandidaat zich meldt. Callie moet een groot geheim onthullen. Derek behandelt een patiënt die hij goed kent. Alex blijft met Jane Doe werken.