This Is Us Schaduw van de Maan
S1, A18: Jack gaat naar Cleveland om alles uit te praten met Rebecca op de avond van haar eerste grote optreden met haar band. Randall, Kate en Kevin nemen grote beslissingen over hun toekomst.