S1, A3: Met hulp van zijn padawan Ahsoka en Jedi-meester Plo Koon gebruikt Anakin de nieuwe Y-Wing bommenwerpers om het slagschip van generaal Grievous, de Malvesie, en zijn superwapen aan te vallen.