Jee Karda Schat, je bent een haai
S1, A2: Lavanya's moeder roert haar met champagne gevulde mond in het bijzijn van Rishabhs met zoetigheid gepreoccupeerde ouders en het huwelijk moeten worden bespoedigd. Arjun nodigt iedereen uit voor een feest en Preet spreekt af met een filmster met een extra K in zijn naam. Shahid is niet uitgenodigd. Een kersvers stel worstelt ruimte te vinden in de stad, maar stuit in plaats daarvan op avontuur.