Nashville Schuif Eens Op
S1, A5: Rayna denkt erover verder te kijken als Deacon zijn grenzen stelt in hun relatie; Juliette heeft het moeilijk met haar verslaafde moeder en Deacon biedt zijn hulp aan, wat vervelende herinneringen aan z’n verleden oproept; Teddy is bang dat zijn campagne schade oploopt als zijn verleden met Peggy en de financiële problemen uitlekken; De spanning tussen Avery en Gunnar bereikt ’n kookpunt, als S...