Season 1: Episode 5 This England
S1, A5: Boris wordt naar het St Thomas ziekenhuis gebracht omdat zijn Covid symptomen aanhouden. Ondertussen onderzoekt Guardian journalist Matthew Weaver berichten dat Dom Cummings is gesignaleerd in Durham.