S1, A6: Maxime en Petru Anto zijn vastbesloten om dit jaar de grote petanquewedstrijd te winnen. Zelfs als dat betekent dat ze een bondgenootschap met de vijand moeten sluiten. Ondertussen gaan de meiden naar een medium om antwoord te krijgen op al hun levensvragen.