Sebastian op M.A.R.S.
S1, A3: Penny en Camilla genieten van een feestje bij M.A.R.S. Penny ontmoet Sebastian: ze probeert haar gevoelens voor hem te verbergen omdat ze weet dat Camilla verliefd op hem is en hij vertelt haar dat hij niet naar de afspraak is gegaan. Ondertussen wordt Camilla alleen maar meer verliefd. Het gaat niet goed op school: Lucy blijft Penny uitdagen en Miss Bauer plaatst haar in een lastig parket. Hoe dan ook besluit Penny, dankzij haar vrienden, dat ze niet weggaat.