Who Shot Otto Mueller? Second Best
S1, A2: Oskar, Otto's oudste zoon en voormalig atleet, heeft lang gewacht op de vervulling van enkele beloften - iets, dat nooit is gebeurd. Nu vindt hij zijn eigen manier om ermee om te gaan.