The X-Files Sein und Zeit
S7, A10: Mulder brengt de vreemde verdwijning van een klein meisje in verband met eerdere onverklaarbare ontvoeringen, maar Scully gelooft dat hij de zaak associeert met de ontvoering van zijn zus.