S1, A3: Voordat ze terugkeert naar Thailand, probeert Emma contact te leggen met Maude over oude familiefoto's. Een ruzie over de herkomst van een opgegraven leren jas zorgt ervoor dat Maude haar ware bedoelingen achter de verkoop van het huis onthult.