Selecties met Florence Foresti
S1, A4: Terug in Parijs met de beste 20 talenten uit de audities testen Éric en Ramzy de deelnemers met het thema 'Vertel ons iets over jezelf'. Het aantal geselecteerden wordt teruggebracht naar slechts tien en de mentors worden in hun keuze geholpen door Florence Foresti.