S3, A4: De bemanning bedenkt een manier om los te komen van het andere schip en uit het wormgat. Het wordt ingewikkelder wanneer hun nieuwe 'vrienden' Moya beginnen te saboteren en Crichton een transmissie van de aarde oppikt.