Self-Proclaimed Psychic: Reigen Arataka - and Mob
S1, A1: Psychics fight with supernatural phenomena that can't be explained by science. Reigen Arataka who runs the Spirits and Such Consultation office is one of those psychics... well, a fake one. His only hope is a dull middle-schooler named Mob.