NYPD BLUE Serge The Concierge
S1, A19: Rechercheurs die op een stortplaats zoeken naar het lijk van een dood meisje vinden in plaats daarvan het lijk van een miljonair. Terwijl Kelly de vrouw van de overledene ondervraagt, gaat Sipowicz zelf op onderzoek uit nadat Andy Jr. is gearresteerd voor de verkoop van cocaïne.