Home in a Heartbeat with Galey Alix Served With Love
S1, A2: Een kok haat het design van haar droomhuis; het is niet het toevluchtsoord dat ze voor ogen had. Galey verandert in drie dagen het kille, gedateerde huis in een warme oase.