Fresh Off the Boat Shaquille O'Neal Motors
S2, A3: Het is Louis en Jessica's trouwdag en Louis plant een romantisch avondje uit – naar de autodealer. Ondertussen helpen Evan en zijn 'vrienden' Eddie met het kopen van The Hot Dooger, een hotdogvormige waterglijbaan.