S1, A1: Harold Henthorn belt 112 om te melden dat zijn vrouw Toni ernstig gewond is geraakt nadat ze van een klif is gevallen op een afgelegen wandelpad. Special agent Beth Shott van de National Park Service ontdekt verdachte omstandigheden en tegenstrijdigheden in het verhaal van Harold.