NYPD BLUE Sheedy Dealings
S5, A7: Simone en Sipowicz zoeken naar aanwijzingen als twee jonge strippers gewurgd worden aangetroffen. Twee mannen met dezelfde minnaar vermoeden dat de een iemand heeft ingehuurd om de ander te vermoorden. Een huishoudster wordt beschuldigd van juwelendiefstal bij haar werkgever.