S2, A15: Terwijl Jimmy en Sabrina’s relatie blijft groeien, beseffen ze beiden dat ze hun gewoontes voor elkaar verbergen. Ze spreken af dat ze zich meer openstellen en volledig zichzelf zijn, maar wanneer Sabrina een vreemde jeugdfobie onthult, besluit Jimmy haar te helpen haar angst te overwinnen op een verrassende manier. Ondertussen onthult Burt een gewoonte die hij al jaren voor Virginia verborgen houdt.