Scorned: Crimes of Passion Sheltered To Shackles
S7, A6: De keurige Victoria wordt verliefd op Raymon, een jongen van de straat. Door hem belandt ze in de misdaad en na een gewapende overval zal hun leven voorgoed veranderen.