Smallville Shield
S10, A2: Wanneer Lois naar Egypte vertrekt, besluit de Daily Planet haar te vervangen door de nieuwe verslaggeefster Kat Grant. De huurmoordenaar Deadshot richt zijn pijlen op Grant, maar heeft ook een verborgen agenda voor The Blur.