Smallville Shimmer
S1, A10: Amy Palmers (AZURA SKYE - "28 Days," "Zoe") obsessie met Lex wordt levensbedreigend als aanvallen van een onzichtbare vijand bij de Luthors thuis afgeslagen moeten worden door Clark.