Shortcomings
S2, A15: Carrie datet een auteur die last heeft van vroegtijdige ejaculatie. Miranda gaat uit met een gescheiden vader. Wesley, Charlottes broer, trekt bij haar in wanneer zijn vrouw hem verlaat.