Justified Shot All to Hell
S5, A5: Terwijl hij de moordaanklacht tegen Ava (Joelle Carter) aan het wankelen wil brengen, zoekt Boyd (Walton Goggins) nieuwe partners. Art (Nick Searcy) breidt zijn onderzoek naar de misdaadfamilie Tonin uit.