The Good Doctor Shrapnel
S6, A4: Het team opereert een militaire reenactor wiens poging tot authenticiteit een explosieve situatie heeft gecreëerd. Dr. Jordan Allen en Dr. Daniel Perez zijn in een race tegen de klok op zoek naar een afgehakte voet.