Fear the Walking Dead Sicut Cervus
S2, A6: Conflicten barsten uit in de laatste fase naar het bereiken van de bestemming van Strand. Chris neemt een beslissing die de familie door elkaar schudt. Nick ontmoet een nieuw moederfiguur.