Sign O' the Times
S17, A12: Maggie is druk bezig met Winston terwijl ze een patiënt probeert te behandelen die gewond is geraakt tijdens de protesten in Seattle. Levi wordt op de proef gesteld door een noodgeval. De artsen worstelen om een patiënt te behandelen die niet in COVID-19 gelooft.