Simone
S2, A1: In de premiere van seizoen twee bestijgt Midge het podium voor een vreemd publiek, terwijl Abe en Rose zichzelf in een nieuwe wereld bevinden. Susie ervaart de gevolgen van het hebben van een slechte reputatie in het veld, terwijl Joel zichzelf herpakt na ontslag te nemen van zijn baan.