Sins Of A Chambermaid
S1, A2: Miles (Chris O'Dowd) gaat terug naar Los Angeles om het script te pitchen van "The Admiral's Mistress" voor Rick Moreweather (Ray Romano)een regisseur. Amara (Lidia Porto) toont interesse in de film, wat Louis (Sean Bridgers) nerveus maakt.