Sito For President 100 Years of Warner Bros.
S1, A6: Sito Miñanco, de koning van de Europese drugshandel, besluit een voetbalteam te kopen om z’n geld wit te wassen. Sito’s voorzittersdroom spat door Operatie Nécora uiteen, de politieactie die een eind maakte aan de Galicische drugshandel.