Hawaii Life Six-Year Search Ends on Maui
S13, A2: Een stel uit Californië verruilt het drukke verkeer van Silicon Valley voor Maui. Hij wil een huis met uitzicht op zee en een veranda en voor haar is een zwembad een vereiste.