S1, A2: Molly komt terecht in haar persoonlijke nachtmerrie: ze moet zich inschrijven voor de lerares seksonderwijs voor groep 6, terwijl ze haar eigen seksualiteit probeert te ontkennen. Elle bedenkt een plan om alles op te lossen.