Raising Hope Slaaptraining
S1, A19: Wanneer Burt een boek over slaaptraining leest, besluiten hij en Virginia het bij Hope te proberen. Jimmy's wilde nieuwe vriendin laat hem een speciaal drankje drinken waardoor hij een enge trip krijgt.