S1, A4: Scooter valt steeds in slaap, omdat hij nachten lang door heeft moeten werken om de content voor Muppets Now op tijd aan te leveren. Uit wanhoop wendt hij zich tot Animal om te zien of hij tips heeft om wakker te blijven. Miss Piggy interviewt Aubrey Plaza en bespreekt hoe belangrijk het is om goed voor jezelf te zorgen. Bunsen en Beaker gaan een geluidsexperiment aan en de Zweedse kok maakt een bijzondere spaghetti Carbonara.