S3, A3: In deze aflevering ontdekt Fuse een spin in de sportschool en de spin spint overal een web! Jeff bouwt voorzichtig een blokkentoren, maar wordt boos als Bubbles alles steeds omgooit. Lulu leert over de magische Snowhoof en gaat op een spannend avontuur om te ontdekken of hij wel bestaat. En als laatste wil Lulu de muzikale Oddbird bij de band halen, maar hij marcheert steeds weg!