Small Change Menudo: Forever Young
S1, A1: De Puerto Ricaanse zakenman Edgardo Díaz waagt een gok met de oprichting van de ‘eeuwig jeugdige’ boyband Menudo, die al snel Latijns-Amerika verovert.