S1, A6: Don bedriegt Betty met – sh*t, weer de verkeerde serie! Benny doet auditie voor het E-sportteam, terwijl Truman de valkuilen ontdekt van cinema verite. Ondertussen wordt Derica de campagnemanager van Dale die de gewilde plek van schoolaanmoediger wil.